Kizlar mrb .annem ayın 4 ’üne izmirden uçak bileti aldı. Benim dogumum haziran son haftasi olabilr ya da temmuz başı .zaten sezeryan olacak.günu daha belli değil. konuşmadık doktorumla .bayram sonrasi kontrolumde gun belirler sanırım.her neyse .biliyorsunuz son haftalar kritik bebegimin işi belli de olmaz ginunden önce gelse acil sezeryan olir be komse yok yanimiz da dogu görevindeyiz.sizler bu durumu nasil hallettnz.bi araştırmadan sormak istedm izin alınabiliyor dimi .nr olur ne olmaz izinli gelmeli.sknt olmaz dimi