Begum100 Mrb kızlar şuan şehir dışındayım ailemin yanında .Öğretmen olarak calistigim sehirde degilim ve calisamaz raporu almam gerikiyor 37. Haftaya girecegim İsgoremez rapiru sehir disindan alinirsa kabul olur mu
Ruveyda_ Begum100 doktorum bana 37. Haftada calısamaz raporu vermene gerek yok iş yerine sisteme otomatik giriliyor zaten 37. Haftadan sonra calısmak zaten yasak oldugu için dedi. Dogumdan sonra iş yerine verdiğin dogum belgesi önemli dedi