Bn normalde 1 paketı rahatlıkla bıtırıyordum hatta hamıleymısum bılmıyordum o zamnda aynısekılde içiyordum hamıle olduğumu ogrendıkten sonra gunluk 6-7 tane içtim sonra 3 ayımda tamamen bıraktım kokusuna bıle tahammulum yok esımde içiyor kokusu gitmeden oturamıyor yanıma tıksındın bırden nasıl becerdım bılemıyorum 😄 fazla mıde bulantımda yoktu bıde ıns bırakırsın 🙏🏻