Kck Merhaba hanımlar antalya da yeniyim :) Doktor önerileriniz varsa sevinirim. şimdiye kadar medikalparkta mine hanım ve anadolu hastahanesinde gülser hanımı duydum. Sevgiler teşekkürler.
bebegim_28 Kck ben varsak akdeniz şifa hastanesine gidiyorum kerim emrah yavuz diye bir doktor memnunum sakin güler yüzlü biri çok pahalı da değil
TTY Kck medstar topçular Nilsem ERASLAN ın takipli hastayım. Tavsiye üzerine Gebelik başlangıcından beri kendisine muayene oluyorum . 30.haftama geldim . Çok cana yakın , konuşkan ve insanı rahatlatan bir yapısı var. Çoğu şeyi siz sormadan pat pat anlatıyor .
Mervemelih Kck vitale özel kadın doğum doktor koray duman çok çok memnunum o kadar ilgili bir doktor ki günün 24 saati telefonuna bakıyor kafana takılan herşeyi cevaplıyor çok rahatlatıyor
Glsn07- Merhaba hastane değil ama kliniğe gidiyorm ben . Virüs var diye böyle karar verdim . Tavsiye üzerine gittim ben de . Dr Sibel Sürmen Usta.
Kck bebisgeliyo anadolu meydan hastahanesi gülser hanıma gittim ilk tanışmada ısındım kendisine hemen numarasını falanda verdi. Tüp bebek konusunda da çalışmaları varmış. Bakalım birkaç kontrol daha giderim karar veririm onunla doğum olur mu olmaz mı :)
yuksell07 doseme alti ozel termasos selale hastanesinde mehmet sinan kursun doktorum gayet iyi birisi guler yuzlu hastasini memnun eden hastasiyla ilgilenen birisi asla kafanizda soru isareti birakmiyor
Bozkayasecil Bu süreçte bence özel muayene gitmek lazım ben 34. Haftamdayım 11. Haftadan beri Ayşegül Germene gidiyorum , çook tatlı sakin bir doktor , onun sayesinde çok güzel bir süreç geçirdim , tavsiye ederim 🥰🙏🏻
gzddgll Uncalı meydan hastanesinde bade ılgın ve eşi halil ılgını tavsiye ettiklerini okudum bende önümüzdeki kontrolümde bade ılgına gitmeyi düşünüyorum vitale hastanesinde Sema mülayim e gittim biraz soğuk buldum birde ben ssvd düşünüyorum sıcak bakmadığını söyleyince devam etmemeye karar verdim vitale de koray dumanı da çok övüyorlar bende böyle birkaç post açmıştım keşek antalya anneleri hepimiz bir toplansak ☺️