Gulsumhira bu haftalarda günün büyüük bölümünü uyuyarak geçirirmiş,18 saat falan.genelde geceleri aktif olurmuş.geçenlerde bende hissetmedim şerbet içtim çikolata yedim(tatlı şeyler hareketlendiriyormuş) yine hissetmeyince hemen sağlıkocağına gittim,sağlık ocaklarında droper diye bi cihaz var görüntüsüz ultrason gbi kalbini dinlediler pıtır pıtır atıyo :) snra rahatladım