Invisible-33 süt emzirdikçe geldiği için bol bol emzirin, benim doktorum mama verdirmedi mama verirsek göğsünü tutamaz dedi çünkü göğüs ucum yoktu, vermedik mama ilk gün hastanede bi kaç damla ona yeter dedi doktorum ertesi gün sütüm inanılmaz geldi ve 25 ay bilfiil emzirdim.
Kabız olmaması için ilk haftalar ekmek yememeye çalıştım, çorba, yoğurt, komposto, zeytinyağlılar ve kahvaltıda zeytin yağının içine kimyon koyup ekmek bandım.Gaz yapacak yemeklerin içine kimyon koydum doktorum söylemişti.Bir de tabi ki bol su.
14 kilo almıştım eve geldiğimde 5 kilo gitmişti ve bebeğim 4 aylıkken eski kiloma geri dönmüştüm.
korse kullanmadım ilkinde kilo verince göbek falan da kalmadı.