Kizilkedi Merhaba arkadaşlar 4+2 günlük hamileyim 4 gündür Hafif Lekelenme ve az kasık ağrım var 2 gün önce acile gittim hcg 548 oldugu için ve kese olusmadıgı için ultrasonda bakılamadı Evde sürekli uzanıyorum benzer bir durum yaşayan var mıdır. Korona ve tatiller dolayısı ile hastaneye ulaşmakta zorlanıyorum 🙁
Babyy1S Kizilkedi yerlesmeden dolayıdır 4haftalikken bnde de böyle oldu bol bol yat dinlen tutunma ayları beslenmenize dikkat edin bol su tuketin
Elif578 Kizilkedi benimde olmuştu 5 hastalıkken yerleşme kanaması demişlerdi bakmamışlardı 2 günde bir beta hcg tahlili verdik artış oluyomu diye sonra arttı hep bi sorun çıkmadı şükür şimdi doğurdum bile 😀
Kizilkedi Elif578 devam eden süreçte hafifledi mi peki normal hayata devam edebildiniz mi benim çok hafif ağrım da olduğu için korkuyorum
Elif578 Kizilkedi bikere geldi daha gelmedi kasıklarda ağrım hep vardı o baya devam etti ilk zamanlar oluyormuş öyle tutunmak için
Ecenklv Yerlesme kanamasi deniyor bu yuzden bendede geldi, ustune gorme diyorlar, 3-4 gun icin cok normal sonra yavasca kesilir ve bidaha gelmez icini rahat tut tedirgin olcak bisi yok 🥰
Ecenklv Bebek oraya yerlestigi icin gecen aydan kalan parcalar temizleniyor ondan kahve rengi geliyor