Pocahontas 34+1 deyiz 2 haftadan beri uzun oturduğum zamanlar kalktığımda kasığıma ağrı giriyor ve ilk bir kaç adımı atmakta zorlanıyorum. Bu hafta bu durum iyice arttı? Sizde de var mı bu ağrılardan?
Sumru bende 19 haftalık hamileyim bende de öyle oturup kalkınca afedersin idrarımı yaparken kasıklarıma bıçak saplanıyor sanki.. doktoruma sordum büyümeyle alakalı olduğunu söyledi.. bu aralar biraz daha azaldı ağrı.. son 3-4 haftadır çok şiddetliydi