Dün ki muayenemde iki cm açıklık var dedi doktor. Bugün bı saat falan yürüdüm eve geldim kanamam oldu doktorumu aradım çağırdı hemen. Gittim nst bağlandım sancılarım normal çıktı. Cati muayenesi oldum hala iki cm açıklık vr. Bu haftasonu bekliyorum seni dedi. Üç dakika da bir sancin olunca gel dedi. 37+4 uz henüz.