Deniz_mucizesi İlk aylar çok üşür özellikle elleri ve ayakları. Ben hastane çıkışı normal penye 3 adet aldım. Biri çok ince. Kalın olanları hastaneden kullanacağım zira yeni doğmuş, 36 derecelik sıcacık sudan çıkmış üşür. Hastanede klima da çalışırsa, yan odada bile olsa çocuğa gelir. Oda termometresi almıştım onu da koyacağım çantaya. Evde daha ince veya tekten tulum vs. Penye şeyler giydiririm. Bir de müslin kundak yapacağım. Sırtına havlu mendil koyarım uyurken terler diye. Bir de penye yelek aldım uykudan uyanınca giydiririm diye