_aysenur Imfromlastnight Yani haklısınız bazı şeylere heves ediyoruz ama yinede o paraları vermek günah dinimiz ne güzel diyor çocuğun yediği helal giydiği harammış ❤ biraz araştırın istediğiniz sadelikte daha uygun fiyatlı yerler bulursunuz bence 😊
Baharuras1321 Deleted5544 kaç derecede yıkadın cnm ve kaç dakka ters olarakmı bu arada hayırlı bayramlar kuzum
Bebeannesi 4429 ben baby dün kostüm diye bir site var irda yaptırdım ve çok memnun kaldım inşallah doğduğunda mevlütlü içinde oraya diktirmeyi düşünüyorum
Yaprak2019 Imfromlastnight ben bundan aldım aşırı güzel, yumuşacık 260 a flan gelmişti ben alırken, trendyolda taşlı tuşlu takımlarda 200 dü dedim bambu olsun pamuk olsun. Eğer bütceniz elverirse aşırı tabsiye ederim
Imfromlastnight Yaprak2019 elveriyo çok şükür ama mağazacıyım bende. H&M de çalışıyorum. Yine de bu paraların yazık olduğunu düşünüyorum:) işin içinde olunca daha farklı oluyor. Kendi mağazamdan daha uyguna mı alsam diyorum😂
Deleted5544 Baharuras1321 sanada hayırlı bayramlar kuzumm 30 derecede 40 dakika yıkadım, ters çevirmedim ☺️
Sebseb Elifcoskun78 Bende baktim siteye hem uygun hem guzel duruyo. Ikizlerim olacagi icin malum masraflar cift olacak gayet uygun benim icin. Kumasi nasildi peki canim pamuklu dimi
Zynp01 4429 halaaa karar veremedim andywawa, chakra, kitikate arasında gidip geliyorum birde daha güzel modeller çıkabilir diye de beklyrm
Tubasim iremnurkilic bu ürün çok güzel ama ben bi türlü bulamadım stokları tükenmiş malesef. Battaniyeli olanı arıyordum 🙈 artık alternatif bakmaya başladım
Mavimsi45 4429 miniworld un 10 lu setinden aldim, uniqon dan da isimli hastane cikislarindan siparis verdim henuz gelmedi kalitesi hakkinda birsey diyemicem o yuzden ☺