Arkadaşlar merhaba ben 18+6 haftalık hamileyim geçen hafta bebegimin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim. :) Hareketlerini hissetmeyi biraz kafama taktım şu ara ve bugün birşey farkettim. Yarı oturur yarı yatar bir pozisyondayken karnıma baktım karnımın kendi kendine hareket ettiğini segirdigini gördüm önce nefes hareketi falan sandım tam anlamadım sonra 1 2 saniye nefesimi tuttum yine oldu :) 2. Ye hamile bir arkadaşıma sordum bebek hareketidir erkek bebekler biraz daha erken başlar dedi. Sormak istediğim şey sizce de öyle mi bağırsak hareketlerinden falan olmuyordur değil mi çok hevesliyim çünkü. 😒😍