kubracakos ben nisan da gittim virüsün pik olduğu zaman canm resimde vermedi ekranıda çevirmedi 5 dk falan sürdü baktı değerlerine kağıt verdiler git doktoruna göster dediler valla o gün koridorda bile 3 kişiydik kimse hast gitmiyodu virüs den normalde de mi öyle bakıyolar bilmiyorum önemli olan sağlığı olunca görme kısmına takılmadım açıkcası