Burada okadar dogum hikayesi okuyordum ki birgün bende yazacağım diye düşünemiyordum.
Doğum yaptıktan sonra hikayemi yazmadan aranızdan ayrıldım ama içimdeki ukteyle geri geldik😂
Gelelim hikayemize 🤭
Benim hamiligim son haftalara kadar çok güzeldi.
Tadını çıkarta çıkarta yaşadım ama son ayyy tadım çıktı 😂
Neredeyse hergün nstde 100de olan sancılarm vardı.
Bir arkadaşım 80 çıkan sancı da doğurdu ben haftalarca 100 🙄
Hergün yürüyüş yapmaya özen gösteriyorum 1saat, yokuş in çık, merdiven ve plates bunları yapmak dogumu kolaylaştırdı. Yapın derim🙃
Yine birgün eşimle evdeyken birden kasılmalarım olmaya başladı Ogün evimize misafir gelmişti eşimin annesinin akrabası. Birlik oturuyorduk.
Bende yemek yaptım hepsine bulaşık derken kasılmalarım başladı.
Eşimle çıktık ama o an bir işi çıkınca beni hastaheney yakın oturan arkadaşıma bıraktı.
Bende çay muhabbet keyif yapıyorum ama arada kasılmalarım var 7dakkada bir vs.
Ama alıştımm son haftalar hep olunca içimden dogurmam zaten gibi geliyordu.
Eşim geldi hatta eşim eve gidelim istersen iyi görünüyorsun dedi. Gelmişken gireyim dedim 🤪
Nsteye bağladılar 100 de çıkıyor 5djya düştü ama düzensiz.
Alttan muanemde 2 santn açık var ama benm haftalardır var olan açıklık. Neyse ebe dediki eve git sen dogurmassn bence daha var🙄 ama artarsa suyun gelirse gel dedi.
Eve yürüyerek gitmek istedim 40 dk yürüdük bir pideci acıktı pidede yedim güzelce 😂
Daha sonra eve geçtik herkes uyumuş zaten saat 12 bizde yorulmuştuk uyuduk gece 4 gibi çok güzel uykumu çok şiddetli sancı uykumdan etti.
Ama okadar sancı geldiki ağlamaya başladım ama biraz bekledim sıklığı artınca eşimi kaldırdım. Ayağı kalkmamla kırmızı şu geldi sanki altıma kaçırdım sandım.
Suyum zannettim ebeyi aradım oda gelmemi söyledi.
Ben eşime bu Fatıma eli diye bir bitki var onu annesine söyleyip kaynatmalarini anlattım. Gittim duş aldım ve oturup saçlarımı ördüm 😅 süslendi resmen tam arabaya binicekken çoook daha arttı sancılarm ve baya şiddetlendi.
Hastahaneye gittiğinde alttan muanemde 3 sbtn dediler ben sinirden oldum tabi okadar sanciya ve nstye bağladılar duramadım resmen bağırıyorum duramıyorum ama o an benim le gelen bir hanım daha vardı onun 3cu çocuğuydu kadın nstden sonra yatış vermişler odaya girdiğinde doğurdu birden bire doktor yetişemedi 😱haliyle benmle de ilgilenen ebe vs hep onu dogurtmakta meşgulken ben sancı dan bağırıyorum. Eşimde ebeye gidip bağırıyor ki gell 😂kadın doğuruyor ben 3santmle sancı dan ölüyorum sandım.
Yatisimi verdiler saat sbain 8zi artık duramıyorum annemler geldi vs ama 1 saniyeye düştü sancı ve bebeğin kafası daha tam oturmamış.
Platesimide getirmiştim ebem bolca zıpla dedi ben artık tavana giricem sancı dan beni tutmasalar ucuyirum😂
O kaynattirdigm bitkicayini içemiyorum ebem içme birşey dedi ama artık halsizlikten olucem doguramamda okadar halsiz kaldım. Annem ebe çıkınca icirtti. Sütte içtim.
Kendimi toparlamama yardımcı oldu içmem ama.
Sonraki muaneye çıkıcam saat 10 6 santm açılma var amaa bebek hala yerine tam oturmamış.
12de dokrurun muane edicek dedi.
Ben yine zipliyorum. Bir yandan eşim 8den beri bel kısmıma masaj yapıyor oda öldü.
Ama okadar sıkı yapiyormuski ben hissetmiyorum daha sıkı diye bağırıyorum. Rahatlattiyordu ama.
Sonra 12gibi lama yaptılar o allahtan acıtmadı ama sancım okadar kotuydu ki yere düşüyorum sürekli.
12de doktorum gelicek muane için beni muaneye yatiricaklar ben o an uzandım eben ilk muane etti okadar mutlulukla açılma tam bebek oturmuş dediki bağırmaya başladı ıkın ikin diye.
hala yazarken heyecanlandım 😅
Ben ne mutlu oldum ama bituyodubu sancı doktorum geldi ve 12.15de kızım geldi.
Kucağıma verdiklerinde ağlıyordu kuzum dedim dönüp iri gözleriyle bana bakıp sustu.
Sonrası huzur😂😂 ne rahatlık dogurtmakta sonraki hal.
Tarifi yok.
Allah herkese hayırla kucağına almayı nasip etsin. Biraz uzundu ama 😅