aselarzum35 Xanum kızzzz benim de yarın sabah 7.5 da sezeryanım var 😬 Allahım senin benim tüm annelerin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻😇😇
semdem1 Xanum @AS_3007 Rabbim sağlıkla miniklerinizi kucağınıza almayı nasip etsin kızlar, her şey gönlünüzce olsun🤩
Xanum aselarzum35 Amin Amin Amin)) insallah yarin sag salim bebislerimizi kucagimiza alirizda sonra burda mujdeleriz bir birimizi)))
Xanum semdem1 Amin canim, tesekkur ederim❤ Rabbim isteyen herkese saglikli, hayirli evlat nasib etsin insallah