Jeanjin Kızlar 28.haftadayım.ayak tabanlarım Çok acıyo basamıyorum sanki uzun süreli topuklu ayakkabı giymş gibi acıyor yürüyemiyorm resmen Ya ,,sizlerde yaşıyormsnz? magnezyum ilacımı kullanmam gerek ???
Halekd Ben 37+6 oldum bende de var epey zamandır. Vücut ağırlaştığı için oluyor yük ayaklara biniyor sanırım ayrıca ödem varsa bu da sebep. Mutfakta biraz iş yapsam biraz ayakta gezinsem hemen ağrıyor meselâ. Sanırım çözümü yok.