Yaklaşık 20 gün önce elektrikli göğüs pompası aldım ve bugün elime ulaştı . 32 haftadayim ama çalışıp calismadiginı çekim gücünü vs denedim gayet ideal .
Aliexpres in yıldönümünde var olan indirimle 56 liraya aldık yanılmıyorsam. Kafamda bir sürü soru işareti vardı ancak çok şükür kargo sağlam geldi. Türkiyede bile aldiklarimiz kırık ya da eksik geldiğine tecrübe etmişken.
Sıradaki kargo siparisim inşallah korse olacak o da sanırım Mayıs ortasında gelir önümüzdeki günlerde siparis verirsem 😊
Eger almak isteyen ama cekinen aklında soru işareti olan varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olurum 😘