Merhaba kızlar bu benimde eşiminde 2.evliliklerimiz ,eşiminde benimde çocuğumuz yoktu ben ilk evliliğimde bir tane ikiz bebeklerimizin kalbi durduğu için ikinci gebeliğimde de boş gebelik olduğu için kürtaj olmustum .rabbim belki ayrılacağımızı bildiği için bana nasip etmedi fakat şuan da 4+5 haftalık hamileyim doktor kesen gayet güzel olması gerektiği yerde dedi fakat benim hala korkularım var yok boş gebelik yok kalp atışı strese girdim kuran I fazla bilmediğim için her gece Meryem suresini dinliyorum şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine cuma günü muayenem var bana dua edin