BusraGS Kızlar dün akşama doğru hissettim bugünde sabah 7 gibi çok hafif hissettim hâlâ bi kıpırtı yok normalde çok hareketli bu durumu yaşayan varmı sizce normal mi
Muberraonur BusraGS bence normal sürekli hareket etmiyorlar benimde öyle sabah hissettim şuan uyuyo heralde 😀 bide ayağını ya da elini hissettim dokununca resmen ilk defa Minnacıktı 😍
meltemustafa BusraGS Şu an benimde aynı 28+2 maşallah normalde çok hareketliydi akşam biraz hissettim sabah uyandığımda hissederdim sabahta hissetmedim az önce biraz kıpırdandı insan korkuyo
BusraGS Muberraonur inşallah bi sorun yoktur sol tarafımda bende bi sertlik hissediyorum ama hareket yok gibi
Muberraonur BusraGS yoktur stres yapma bende hep stres yapıyordum niye oynamadı diye gün içinde hiç hissetmediğim günler de oldu ertesi günü hissediyorum uyuyorlar sanırım
BusraGS meltemustafa evet tedirgin oldum bende Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊
Slmmrt O durum bende de var bu sıralar dünden beri hissediyorum gerçi ama 2 gün önce doğru düzgün hissetmedim bütün keyfim kaçtı tedirgin oldum sürekli elim Karnın da bekledim ama çok şükür sonunda kıpırdadı benim 26+6
meltemustafa BusraGS Maşallah canım sevindim için rahatlamıştır bu hafta daha az hareket ediyolar heralde hareketleri bu hafta itibariyle bizde daha azaldı 😊