Elcintugce Benim bebeğimdede vardı ama doktorum çok önemli bişey deil eskiden öle düşünülüyomuş down sendromu diye ama son yıllarda tek başına bi anlamı ifade etmiyo dedi,4 hamilelikten birnde görülebiliyo dedi ense ölçümümüz normal burun kemiği falan ayıyla orantılı ben ikili üçlü hiç bi testi yaptırmadım yüzde yüz bi sonucu yok çünkü önümüzdeki hafta kontrolüm var, doktorum zamanla kendiliğnden kaybolucaktır demişti belkide deişmiştir çok sıkıntı yapmayın bence.