Esratpll 15+2 yiz ufak ufak pıt pıt bişiler hissedıyorum ama elimi karnıma uzunca koyunca sizde durumlar nasıl 🙈💙 oğlum olacak bu arada
Arasall Bende 16 haftalıkken öyle hissetmeye başladım ☺️Çok güzel bir duygu şimdi 19 haftalığız daha iyi hissediyorum 🙂 merak etme benişin o
Esratpll EbruSevban bu haftalarda karında sertlık normal mi benım hep sert sert dediğim tas gıbı degil
Odymerve Ya ben henüz bişey hissetmiyorum bazen hissediyor gibiyim ama yok daha erken diyorum bu haftalarda oluyor mu hissetme. Kızım olacak kısmetse 🙏🏻