Beeet canım bende 55 le başladım 68 oldum ve daha 32.haftamdayım😥kolay kolay kilo verebilen biriside değilim.instagramda seda altın diye bir plates eğitmeni var ,kendisi ücretli haftalık aylık paketlerle diyet ve spor danışmanlığıda yapıyor,4.aydan sonra doktor izni olursa başlanabileceğini söyledi ,bu emzirme döneminde kafamıza göre spor ve diyetle ilerlemek pek uygun olmayabilir.bi diyetisyene gidip bu kadını takip et evde hareketleri falan yapsan baya farkeder diye düşünüyorum 🙈ben bu şekil yapacağım bebek biraz büyüncede spor salonuna yazılacağım 👍🏻