kızlar bnm Perşembe günü günüm bitiyor tam 40 haftalık oluyorum doktor eğer biraz daha bekleyelim 41 i görelim derse beklememeyi suni sancı istemeyi düşünüyorum çünkü biraz daha bekledikten sonra bebekde sıkıntı oluyor suyu azalıyor kalp atışı yavaşlyor kaka yutma ihtimali oluyor sonra mecbur sezeryana dönülüyor o yüzden günüm bitince suni isteyip beklememeyi düşünüyorum sizce vereceğim karar iyimi sezeryan olmaktansa oğlum için suni sancıya katlanırım diye düşünüyorum😔🤔