Merhaba bayanlar, 6 Mayıs gecesi daha doğrusu sabaha karşı 5 gibi nişanım geldi. Akşam 9 gibi Adet bitiminde gelen hafif kahverengi gibi akıntılar başlamıştı Zaten Ama sabaha karşı fışkırır gibi Sümüksü koyu kahve içinde Kan pıhtısının olduğu Değişik bişey geldi tabi nişan olduğunu anladım ama rahattım okuduğum bildiğim kadarıyla nişandan 1 hafta sonra da doğum yapan vardı 3-5 gün sonra da.. ama benim sancılarım hemen başladı. Başlarda uzun aralıklarla gelmeye başladı programda ki kasılma sayardan takip ettim aralıkları uzun olunca kendimi çok germemek adına takibi bıraktım. Pilates topu üzerinde egzersizler yaptım sürekli duşa girdim. Ebe arkadaşım var aynı zamanda telefonda sürekli onunla iletişim halindeydik.. arada yatağa uzandım uyumaya çalıştım arada sancı geldikçe pilates topunda zıpladım derken ertesi gün gece 1.30-2ye kadar sancılar devam etti artık dakikada 2 kere falan gelmeye başladı dayanamadım hastaneye gitmeye karar verdim ama yine de kararsızdım açılma yoksa suni sancı verirler mi yada sezaryana alırlar mı diye😏 hamile olduğumu öğrendiğim günden beri normal olması için dua ettim yapmam gereken herşeyi yaptım(aktif yürüyüş hariç).
hastaneye giderken yolda hep dua ettim inşallah açılmam epidurale uygundur hemen epidural taktırırım diye, ağrılarım arttığı için direk epidurale odaklanmıştım.. neyse hastaneye gittim ebe muayene etti bana hiç bir şey söylemeden hemen telefonuna sarıldı ben o ara açıklık epidurale uygun mu dedim ne epidurali doğuruyorsun doğum başlamış dedi doktora 9 cm dediğini duydum. Şok oldum, 23 saattir sancı çekiyordum bi açıklık vardır diye tahmin ediyodum ama bu kadarını hiç beklemiyodum açıkçası..
doktorum geldi suyumu patlattı sancılar daha da artmaya başladı kalkıp sancı geldikçe ıkınmam gerektiğini biliyordum ama sancılardan yapamadım çatala geri oturdum o şekilde de dayanamıyodum ama yapacak bişeyim yoktu.. doktorum sürekli gelip beni motive ediyodu beni kötü görünce eşimi getirdi yanıma destek olması için☺️
ıkınmakta ben çok zorlandım, gerçekten kolaylıkla ıkınabilseydim 10-15 dk sürecek bir doğumdu, 2 saat sürdü🥴 tabi ilk doğumum olmasına rağmen 2 saat sürmesi benim için bir yandan da mucizeydi😍
Eşimin desteği çok büyüktü gerçekten ondan da güç alarak bir kaç kere kendimi çok sıkarak ıkındım ebe de karnıma bastırdı o şekilde doğumu gerçekleştirdim. Hemen kucağıma verdiler kızımı o arada da Dikişim oldu ama kaç tane olduğunu bilmiyorum, keserken iğne yapıldı o yüzden kesiyi de dikişleri de hissetmedim Ki zaten o an öyle bir mucize kollarınızda oluyo ki kesiymiş dikişmiş umurunuzda olmuyo😍
hasta bakıcı üzerimi giydirdi ve ben odama tek başıma yürüyerek gittim bebeğimin de aşılarını yapıp hemen peşimden getirdiler☺️ Yanımda eşim kaldı, bende kendimi iyi hissettiğim için bebeğimle çok rahat ilgilenebildim. Ailem İstanbul’da yaşıyo sancı çekerken hiç haber vermedim doğumdan sonra görüntülü arayıp torunlarını gösterdim😍 hemen izin işlerini halledip geldi annem ama Bakanlık 4 gün izin verdiği için uzun süre kalamadı😔
Benim hikayem böyleydi herşey istediğim hayal ettiğim gibi oldu çok şükür, Gerçekten kendinize ve bebeğinize inanmak çok önemli🙏
bekleyen,gün sayan tüm hamişlere dua ettim Allah yardımcınız olsun hepiniz sağlıkla hayırlısıyla kavuşun inşallah yavrularınıza🙏❤️
sabitler misiniz @adm @NaimeYilmaz