Seval22 Haftam bitmek üzere 4 haftalıkken öğrendim bebeğimi herşey çok güzeldi ne bulantı ne ağrım vardı her şeyi yiyebiliyordum nazar değdirdim kendime galiba 3 gündür çok kötüyüm elim ayağım tutmuyor mutfağın kapısını bile görmek istemiyorum yediğim tek şey yoğurt ve çubuk kraker 1 litre suyu zorla içiyorum öğürerek akşam 7 den sonra biraz açılıyorum doktora 10 gün sonra gideceğim kalp atışı için mide bulantısına ne iyi gelir
Pnr22 Seval22 yiyecek olarak sürekli leblebi ye dediler yedim olmadı katı yiyecekler ye dediler olmadı en son doktorum prilam Dr kullan dedi hamileligim 14.haftasinda kullanmaya basladim şimdi 32. Haftamdayim halende kullanıyorum doktorunuza danışın isterseniz 😊
Muberraonur Seval22 bende çok kötüydüm sürekli kusuyordum dolabın kapağını açtığım an kusmaya gidiyordum ben portakal mandalina İle geçiştirmiştim hep az da olsa Dindiriydordu bulantımı tabi doktora danışıp ilaç da almıştım
Ebrdef Seval22 ilaç dışında hamilelik bulantısını bastıran pek birşey yok, ben krakeride kusuyordum leblebiyide kusuyordum ilk gebeliğimde hiç birşey bastırmıyordu, şimdi ikinci gebeliğim prilam içiyorum daha iyi geçiyor ilkine göre
Muberraonur Seval22 ben tavuktan köfteden kıymadan tiksinmiştim He pide pilavdan ama şimdi yiyebiliyorum
Agustosannesi Bende dördüncü ayım bitene kadar ağlaya ağlaya kusuyordum ne dedilerse yaptım bana tek iyi gelen şey limonlu soda ve ekşi elma oldu ve haşlama patates de bastırıyor , hap alsam da fayda etmiyordu beşinci aya girince bitti şükürler olsun