GizemBeidokhti mine-1994 markası farketmiyor kartusunu pembe pudralı olanlardan sesu gibi iyi bir marka alsan yeter
yorgun21 mine-1994 bende kartuşlu kullanıyorum yıllardır boncuk bi kere denedim biraz zahmetli bence kartuşlu al
mine-1994 GizemBeidokhti Kartuşlu almayacağım makinasını alıp boncuk ağda almayı düşünüyorum bi kere kartuşlu aldım beceremedim çöpe attım😑
mine-1994 yorgun21 ya ben de kartuşluyu beceremedim😔o yüzden boncuk ağda deneyim bu sefer dedim kartuşlu her yerime yapıştı falan temizleyemedim
Ftmsrbs mine-1994 bacaklarınızla kartuş adayı diğer bölgelerinizde (koltuk altı gibi) boncuk ağdayı kullanmanızı öneririm. Boncuk ağda hassas bölgelerinizde daha ağrısız oluyor zamanla ve daha geç çıkarıyor. İlk başta zorlansanız da kullandıkça rahatlığı farkedeceksiniz
Pelin0909 Bende boncuk ağda kullanıyorum makinesi fark etmiyor ama biraz zahmetli oluyor kalın sürünce almıyor ince sürünce tüyleri kırıyor bir ayarı tutturamadim
mine-1994 Pelin0909 kuaförler çok iyi alıyor ben de ordan özendim malum şimdi kuaförede gidilmiyor bide boncuk ağdayı deneyim dedim😊
Nazliiiiii Konuyla alakasz ama aqda yazınca yzmk ıstedım 38+3 üm agda genıtl bolgye hc ypmdm dogumdn önce yaptrayım dıom ama hıc yptrmadm cok acrmi 😂😂 bılen kuafrlr yzabılrmı 😁 hamişmde ya çok acrsa dye korkym 😂
Nazliiiiii mine-1994 ben yapmıom ondan acrmı dye duşundum epılasyon yapıom normalde oda şimdi zor olck ondan agdayı düşündm
mine-1994 Nazliiiiii Çok hafif bi acı oluyor ama dayanılır bence öyle çok acımıyor alıştıkça ağda yapmak istersiniz hep sonra :))