Zeynepkaya-8001 öncelikle kalbini ferah tut bu mübarek gecenin hurmetine inşallah her şey düzelir, ben de bu foruma yeni katıldım ve okudukça anlıyorum ki bu tarz şeyler her birimizin başına geliyor, bende de durum tam tersi 6+0 dayım, kesem büyüyor ama henüz ne bebek göründü ne kalp atisi duyuldu, üstelik kesenin yanında kanama alanı var:( ama umutla bekliyorum şuna inanıyorum Allah bize bu bebekleri nasip ettiyse eğer bir şekilde iyi olacak ve kucagimiza alacağız sagliksizsa zaten biz ne yaparsak yapalim engel olamayız, bol bol dua et Meryem süresi oku , bana da burda tavsiye ettiler her gun meryem suresi ve yasin okuyorum, Allah yardımcın olsun inşallah arkadaşım