T-06123 Ben de 34. Haftadayım. Sırtımı yasladığım anda nefesim daralıyor. Dün bebeğim çok kımıldamadı. Akşamı bekledim. Çikolata falan yedim yine çok zayıf hareketler. Gece kalktık hastaneye gittik, NST ye bağladılar. Asansör bozuk diye merdivenle çıktım. Yüzümde maske, nefes nefeseyim. Bir odaya yatırdılar pencere yok. Sırtüstü yatırdılar, nefes alamıyorum. Odada yalnızım maskeyi çıkarayım dedim çıkarttırmadılar. Cam açın diyorum cam yok diyor. Beynim karıncalanmaya, gözlerim ağırlaşmaya başladı. Ebeyi çağırdım ben nefes alamıyorum dedim, yan dön dedi, döndüm NST kaydı. Şöyle mi böyle mi derken dedim bırak ben duramıyorum. Nst de bitmiş sayılırdı. Çok bile durdum. Bayılıp gideceğim sandım orda, ölüm korkusu sardı içimi. Her şeyim normalmiş.