Melahat38 EgeBebek bende pıhtılaşma problemi var. Hergün sabah coraspin içiyorum ve akşamları hergün aynı saatte enox iğne yapıyorum canım. Korkulacak bi durum değil.
dlrgktn EgeBebek bendede var ıkı düşük yaptım coraspin kullandım 3. Gebeliğimde sorun olmadı çok şükür 5 gün sonra doğum yapacağım Allah kısmet ederse
Deniz25 EgeBebek bendede kan pıhtılaşması var ilk düşüğümün nedenidir. Sabahları coraspin akşamları oksapar iğne oluyorum.
Haticekckylmz EgeBebek benimde 2dusuk sonrasi suanki gebeligim icin kan pihti yapmasin diye dr corasprin vermisti 8.haftada ignesini verdi kan sulandirici 13te igneyi biraktik ilaca devam ediyorum cok sukur iyiz
Haziranannesii Bende hafif düzeyde çıkmıştı ecopirin vermişti doktor hamileliğin başından beri kullanıyorum belli bir düzeyin ustunde çıkanlar için iğne veriyorlar
Bebisannesii Bende pıhtılaşma var 2 defa düşük yaptım.😔3.hamileliğim şimdi hem iğne kullanıyorum hem de coraspirin 😓😓
Bebisannesii EgeBebek evet doğum yapana kadar kullanacağım canm kendim yapıyorum bazen çok acıyor ama mecbur yapmak zorundayım
Bebisannesii EgeBebek ilk gebeliğimde kalp atışını hiç duymadım kanamam oldu düşük yaptım 2. Gebeliğimde kalp atışı olmadı yine 10. Haftaya kadar bekledim doktor almamız lazım artık asla kalp atışı olmaz dedi gelişmemiş dedi ve aldı