Sucansuu bizde 34. haftamızda öğrendik suyumuz azaldığını ve 2 hafta gerilik olduğunu. 2kilo idi, 1 hafta sonra gittiğimde hiç bir değişiklik yoktu suyu biraz daha idare eder dedi 4 tane ciğer geliştirici vuruldum. Sonra gittiğimde bebegim 2.300 olmuştu, 3 gün sonra kontrol gittiğimde bebegimin suyu çok azalmıştı ve ertesi gün doğum girdim. 37 haftalık olmuştuk tam 3 gün oldu doğum yapalı, bebegim 2.480 gram doğdu şu an 2.365 gram. Umarım herşey güzel olur bebeğinizi sağ salim kucağınıza alın inşllah.