Ayseatlas Doktor ne derse o diye düşünüyorum ben bu konuda. Panikatak değil ama anksiyete bozukluğundan muzdarip biri olarak 7. Ayım bitiyor, şükürler olsun başedemediğim bi atağım olmadı ilaca gerek duymadım. Ama şiddetli ataklar olsaydı mecbur kullanırdım ilacı doktor kontrolünde. Önce sık sık terapiyle denerdim ama. Hiç çaresiz kalırsam kullanırdım diye düşünüyorum. Asla kullanmam falan diyenler olacaktır şimdi, ama yaşamayan bilmez.