Merhabalar ilk defa buraya yazıyoruuumm. Bugüne kadar herkesin yazdığı doğum hikayelerini okudum ve bazen cesaretlendim bazen tedirgin oldum çünkü ilk gebeliğim neler yaşıcam neler gelicek başıma hiç bir bilgim yok inşAllah bu zor dönemde sağlıcakla herkes kucağına alır bebişini 🐣🤰🏼😍
Bu arada bin aydan daha hayırlı kadir gecemiz mübarek olsun Rabbim herkesin gönlünden geçen her duayı kabul etsin 🤲🏻
Ben 36 + 4günlük hamileyim inşallah Kızımız Ervamız gelicek Allahın izniyle geçen hafta doktora gittiiğimizde şuan doğum gözükmüyo daha başı dönmemiş prensesin keyfini bekliyoruz dedi doktorumuz eğer kendisi gelmezse haftası dolarsa herhangi bir sorunla karşılaşırsak sezeryan olucam.
Çatı muayenesi nasıl yapılıyo hangi haftada yapılıyo bilmiyorum internette çook değişik şeyler yazıyo eğer başınıza geldiyse yorumlarınızı bekliyorum..