Hamile olduğumu öğrenmeden önce ishal kabızlık gibi sorunlarım vardı o zaman daha sıktı 3 4 haftalık hamileyim tam bilmiyorum doktoruma söyledim normal dedi yeni olduğu için ilaçta kullanıyorum tsh yüksekliği var progestan ilacıda kullanıyorum ilaçlar mı böyle yapıyor anlamıyorum doktorumada randevum haftaya patates yiyorum muz yiyorum geçmedi hala yardımcı olur musunuz