Mrvkndz bende 19+3’üm ve aynı durumdayım,2gün önce inanılmaz hareketliydi.Tüm gün hissetmiştim nerdeyse,ama dün ve bugün tık yok.Hatta soluma doğru yüzüstü yattığımda en çok hissediyordum,şimdi deniyorum ama yok yani.Herhalde normal bir durum.Ordaki alanı geniş şimdilik,rahat rahat takılsın da ,bizler tabi hemen panik olabiliyoruz.O yzden sakin kalmak lazım.Çok kendimizi dinlememek lazım.Zor ama denemek lazım 🥰🍀☀️