Dtanne bir öğretmen olarak diğer öğretmen arkadaşa katılıyorum. Mert, Efe, Yiğit, Batuhan ve Can eklenen isimler asla yanından geçmezdim. Bu kadar çocukla uğraştıktan sonra isim koyması çok zor bizim için ama oğlum olsa Tuna koyacaktım. Çok uslu bir Tuna görmedim ama genel olarak gelişime açık ve cool oluyorlar.