Kramp nadirende olsa yaşıyorum,yanma ise son 1 haftadır akşam yemeklerinden sonra yatıp uzanırsam oluyor.Onun için akşam yemeğini olabildiğince erken yemekte fayda var.Ama şunu diyebilirim ki kramp yanmadan çok daha kötü benim için..Yanma olayını yatıştırıcı iyi gelen şeyler var ama krampa yok maalesef..🙁