Deletedmom19 kusura bakma şimdi gördüm mesajını. Yani ilk başlarda arada oluyordu ben de bebek büyüyor diye düşünmüştüm ama akıntılarım çoğalınca ve kasık sancılarım çoğalınca gittim . Korkma ilaçla tedavi olacak şey bu 😊😊😊ama ilaçlarını alınca ısrarla eczaneye hamile olduğunu hatırlat ve kullanım şekillerini sor .