20-26 Kadir geceniz mübarek olsun hamişler 🤲 36+3 haftalık hamileyim içimden hicbirsey yapmak gelmiyor benim gibi olan varmı ne yemek yapmak ne evi toplamak ne markete gidip birşeyler almak uzanıp yatmak istiyorum sürekli hiç enerjim yok bir çözümü varmı
Sezensu 20-26 Ben bi sabah kalkıyorum evi indirip kaldıracak enerjim oluyor bütün gün temizlik yapıyorum , bi sabah kalkıyorum yataktan bile 1 saat çıkamıyorum kahvaltıyı bile hazırlamak istemiyor canım. Bi acayip durum
20-26 Omuzlarım da bir ağırlık hiç böyle değildim çok şükür temizligimi falan kendim yapardim bu 36. Hafta hiç yaramadi sicaklardanmi bilmem 😔 sanırım değerlerimiz iyice düşüyor ondanmiki
20-26 Firdevs192 Benimde öyle şikayet etmek istemiyorum ama birde sıcaklar çok sıkıldım heralde iyice oturuyorum acıyor yatıyorum zaten heryerim acıyor Allah’ım sağlıcakla kavuştursun yavrularimiza 🤲 biraz daha sabır
Deletedmom189 20-26 ben de bıkmış ve bunalmış hissediyorum tüm ev işlerinden ve çabucak yoruluyorum bir iş yaparken. Bütün gün uzanmak ve önüme her şey gelsin istiyorum. Bi de nazlı biri oldum iyice sanırım ve olduğumdan daha hassas 😊
Deletedmom189 20-26 hassas bir dönemdeyiz tabi. Ben de 23 haftalık hamileyim durup durup ağlıyorum ev işlerini bahane ederek bile 😀
Meral-5866 Ben virüsten dolayı evdeyim hep. Dışarı çıkmıyorum. Ama bende de bir halsizlik almış başını gidiyor. Hamilelik hepimize göre nasıl da degişiyor. Tek yaptığım yemek yapmak namaz kılmak ve yatıp uzanmak. Bu halsizlıkten nasıl kurtulabilirim?
Hayraz 20-26 32 haftaya girdim ilk günden öyleyim ama birden kalkıp girisiyorum ise yemeğe bi anda geçiyor arkası geliyor. Bazende kalkmıyorum valla benim biraz sıkıntılı geçiyor tansiyon şeker gebelik zehirlenmesi yine de duş alıp kendime geliyorum sende dene havalar sıcak ılık su ile duş al kendine gelirsin.
defnemilam bende oyleyim sanki kanim cekilmis gibi eklemlerim agriyo butun gun yatiyorum tek yaptgim sey makineye camasir bulasik koymak evi esim supuruo sagolsun. dkda bir idrara cikiyorum hava almaya bile cikmiyorum yürümeyi unuttum iyice
Tugce-75 20-26 canım bende 11 haftalık hamileyim bende aynıyım hamileliğimin ilk zamanından beri hiçbirşey yapasım gelmiyo yemek yemek bile zor geliyo kendimi çok yorgun hissediyorum hep uzanmak istiyorum ve bu kendi evime geldiğimde daha fazla oluyo 1 hafta annemdeydim böyle değildim