[url=https://hizliresim.com/2bbLFx][img]https://i.hizliresim.com/2bbLFx.jpg[/img][/url]
hamileligimin basindan beri ikinci kavonozum bitmek uzere, cok az kaldi yenisini siparis vericem.
gebelik oncesi de kullandigim bir üründü.
nemlendirme isinde cok basarili oldugu icin catlak olusumunu engellemekte baya etkili ama tabi bunu surdum diye salmayacaksin, yine kasimamaya ve bol su tuketmeye devam etmelisin.
ayrica ben gebe oldugumu ogrendikten sonra yuzumu de kimyasal kremler yerine bununla nemlendiriyorum yatmadan. dudagimi, topuklarimi, dirsek ve dizlerimi de bununla nemlendiriyorum. hava isininca kati yapisi gidip su gibi oldugu icin dudakta kullanmak sicakta biraz zor oluyor, kışın krem gibi surmek kolay ama yazin sivi formdayken dudaktan akiyor gibi hissettiriyor biraz.
ayrica ayni kantaron yagi gibi hucre yenileyici ozelligi var. o yuzden olusmus taze catlaklarda, yanık ve kesiklerde, göğüs ucu yaralarinda, pişikte iyilestirme etkisi var.
organikliginden emin olmak icin ozellikle yenilebiliyor olmasina dikkat ediyorum satin alirken, kozmetik amacla yapilandan degil.
saçı falan da yumusatiyor nemliyken surdugunde yada maske yaptiginda.
kantaron yagi gibi hucre yenileyici ama onun gibi zeytin yagi bazli olmadigi ve eridiginde tamamen seffaf oldugu icin kiyafetlerini boyamiyor. ayrica cilt tarafindan kolay emiliyor.