Merhaba herkese🙋♀️.. 38+2yim ve dün biraz temizlik yaptim dünden beri siddetli karin agrisi, batma hissi, karnimda sertlesme yasiyorum. Kasık degil sadece karnımda. Otururken ve yatarken karnim batiyor gibi oluyor hareket edemiyorum. Doğum belirtisi mi neden oluyor bilen var mı 🙏