Selam kizlar dha oncede yazmistim buraya kanamam oldugunu ve progestan kullandigimi 1ayi gecti devam ediyoruz kontrole gttim doktor ic kanaman hala var ve azalma olmamis ayni duruyor dedi.kanamam kesildi ama kanama alani duruyomus anlamiyorum bu nasil oluyor bileniniz varmi