Dzeyy canım ben 37+1 im hala oluyor doktor bana bebeğim büyüdüğü için baskı yaptığını ve idrar torbamı tam boşaltamadığım için sonradan idrar kaçırdığımı söylemişti yani belki idrarını tamamen boşaltamamış olabilirsin o geliyor olabilir ayağa kalkınca bebeğin baskı yaptığı için ama ginede doktorunla görüşmeni tavsiye ederim😇