Merhaba güzel anneler 💐
Burda bende sizler gibi bir sürü doğum hikayesi okudum normal olsun sezeryan olsun hepsini, kendim de sürekli normal doğum isteyen biriydim çünkü ameliyat olmaktan çok korkuyordum. Doktorum 36. Haftamızda çatı muayenesi yapmıştı ve normali bi deneriz demişti. 14.05.2020 de sahuru hazırladım eşime sonra yattık ama bi türlü uyuyamadık bende hafif bel ağrısı vardı o gün çok yorulmuştum dışarıda çok islerimiz vardı evde de aynı sekilde hiç dinlenmemistim bel ağrısını da buna yormustum ama küçük küçükte sancılar geliyordu yine yorgunluktan diye dusundum. Uyumaya hazırlanırken birden yatakta suyumun geldiğini farkettim nasıl ayırt edicem idrardan diye düşünüyordum ama bariz gelen suydu çok rahat anlaşılıyor 😀
Sonra hemen duşa girdim gitmeden abdest almak istedim öyle doğuma girmek istedim, duştan çıktım hastaneye gidince nst ye baglandım hiç sancı çıkmadı ama suyum geldiği içinde geri göndermediler. 1 cm açıklıkla gitmişim, sıfır sancı, su da sürekli geliyor. Doktorum suni sancı verdi ve o zaman başladı işte 🤦♀️ kendi sancımı hiç çekmedim sadece suni sancı ile doğum yaptım. Kimseyi korkutmak istemediğim için bu sancı çekme olayını üstü kapalı geçiyorum ne siz sorun ne ben soyliyim 🤐😫 suni verildikten sonra ebe sürekli gelip bakıyor ama açılma hep 1 cm 2 cm diyo suni gittikçe daha çok etkisini gösteriyor ve tam 14 saat sonunda açılma 10 cm e ulaşıyor bu defa da bebeğin kafası tam çıkışa yaklaşmadığı için ebe doğuma almicam şimdi seni sancı geldikçe ikin kendi kendine bebeğini ittir çıkışa dedi odada bide o ikinmayla uğraştım en sonunda geldi ve gittik doğumhaneye orda da sürekli ikindim hiç bağırmadan var gücümle ( ama guc falan kalmamıştı bacaklarım artık tutmuyordu yorgunluktan sancı çok yıpratmıştı ve doğumun önceki günü hic dinlenmedigim icin o haldeydim) doktorum biraz kesik attı 3 4 saniye sonra oğluşumu gordum ama ağlamadı o an hemşiremiz oksijen verdi bi kaç saniye icin sonra duydum sesini getirdiler yanağıma öpülmedik yerini bırakmadım ağlayan çocuk ben öperken hiç sesi çıkmadı 😍 o andan itibaren ne çektiğim sancı ne açlık ne susuzluk vs hiç birseyi görmedi gözüm🙏
3205 gr 51 cm 15.05.2020 tarihinde oğlumun gelişiyle yeniden doğdum hamd olsun🤗 benim doğumum çok zorluklarla geçti ama rabbim burda bebek bekleyen gün sayan herkese acısız hızlı güzel doğumlar nasip etsin 🙏
Biz artık mezunuz happykids te görüşmek üzere sizlerde burada mezun olun hayırlısıyla 😁
@adm sabitlermisiniz ❤