Ysmn1 Herkese iyi geceler 38+5 haftalık hamileyim yaklaşık 2.5 sattir bebegim çok hareketli kasılmalarım çok sık Ama sancım yok ve hereket ettikçe istemsizce idrar kaçırıyorum ve tuvalete gidiyorum sık sık 3 cm açıklığım vardı Doğum yakınmıdır
Elons Ysmn1 Sağlıkla kucagina al inşallah yatis yaomadilarmi sana 3cm aciklikla bende 38+5 im çati.muhanesi yapilmadi bugün kontrole gittim nst sancim cikti yarin tekrsr gircen bakalim ne zaman okur doğumumuz
Ysmn1 Elons dr um yatış yapmadı 5 cm olunca yapıcam dedi nst de çok az sancım çıktı Haftaya cuma tekrar çağardı fakat açılmam ilerlerse ve sancım birşeyim de olmassa ne yapacağımı düşünüyorum Umarım çok gecikmez bebeğim