Elif1147 Merhaba arkadaşlar 17+2 haftalık hamileyim ayakklarım davul gibi şişiyor.kalbim çok fazla çarpıyor nefes almakta güçlük çekiyormm.çalışıyorm ona bağlıyorm ama etrafımda herkes çok erken doktora git diyor.var mı benle aynı durumu yaşayan?
hande123 Elif1147 dr a git bence farklı bişey olabilir o haftalarda olmuyor diye biliyorum ben 31. Haftamdayım daha yeni şişmeye başladı 2 haftadır şiş . Bol su iç bide senin sağlığın için faydalı ödem atarsın
Aysenurtsr Ben de calisiyorum. Ve ayaklarim cok agriyor. Ogretmenim, ayakta kaldigim icin agrilarim erken basladi. Magnezyum verdi doktorum.
Elif1147 Aysenurtsr bende magnezyum kullanıyorm ama ayaklarm ayakkabıdan ve aşağı sarkıtmaktan şişti baya.yüzüklerimi takamıyorm bile artık korkuyrm şimdiden böyleyse
Elif1147 hande123 bana da öle sölediler son zamanlar olur die annem baya telaşlandrdı illa doktora git die ama geçen hafta doktorum olablr dedii
_ikra_19 17+4 haftalığız bizde dün fark ettim ayaklarımın şiştiğini evdeyim çok ayaktada kalmadım neden oldu anlamadm bende
Obiranne Haftadayım benimde sadece ayak bileklerim ve bacaklarımda şişkik var sıkmayan şeyler giysem bile oluyor oturarak çalışıyorum ona bağlıyorum ama yürüyüşümüde aksatmıyorum küçücük topugum kaldı 🙈🤭ayakkabının seklini almış oluyor eve gittiğimde