tlayy canım benim eşim bayan kuaförü hamile müşterileri var ilk üç ay zararlı diye biliyoruz biz de ama yanlış olmasın bence nolur nolmaz Doğumdan sonrasını bekle çocuğun için sonuçta.. bana bakım yapacaktı eşim saçım çok dökülüyordu hiç dokunmadım bile korktum çünkü bilindik bi zararı yok ama olmayacağı anlamına gelmez bence bekle biraz