Son adet tarihim 8 Eylül ,=hesaba göre 36+1 haftalık hamileyim (fakat 19 hafta da detaylı ultrason dan sonra Dr 1 hafta ilerde olduğunu söyleyip son adet tarihimi 1 eylüle aldı =37+1 şu an teyit Aldığım fakat 30 haftadan sonra bebek 2 hafta daha önden gitmeye başladı şu an ultrason izleminde 39+1 kilosu 3600 boyu 52cm fakat 1 eylüle göre 37 haftaya yeni girdik Dr pek ilgili değil son haftalarım diye değiştirmeye çekiniyorum normal doğum istiyordum ama kilosunda beni korkutuyor sizce ne yapmalıyım doğum ne zaman olur¿😔