Canımız annelerimiz merhaba hepinize ☺ Biz yarın 26 haftalık olacağız inşallah bu aralarda bir yerde sanırım şeker yükleme testi yapılıyor. Bununla ilgili bilgisi olan var mı nerde yapılıyor nasıl başvurmamız gerekiyor tam olarak ne zaman yapılıyor yada hangi haftalarda yapılması gerekiyor. Saglık ocağında mı yoksa daha donanımla büyük hastanelerde mi yapılıyor ? Bilgi verebilir misiniz bilinçli annelerimiz öpüyorum hepiniziii 😘❤