Moti Selam kizlar. Tansionum hep normaldi ama son 1haftadir kalkis var 130un 90a 128in 88 gibi .idrarim temiz cikti ama tedirgin oldum boyle olan varmi ? 34haftadayim
Moti Tgce16 110 70 cikardi hep ama artik 1haftadi cok gosteriyor bu gun 136 94 gosterdi😑 ama bas arisi felan hiss etmiyorum 35haftadayim
Sssrp Ya benim de 13-7 çıkıyor doktor büyük tansiyon yüksek dedi 😳 bi sürü test yaptı bişe çıkmadı 2-3 kerededir de başım dönüyor bayılıcak gibi oluyorum