Arkadaslar geçen sali doğum yaptim dogumdan bir hafta önce bacak aramda mantar cikmaya basladi tabi ben cok goremediğim icin pişik sandim onemsemedim sezeryana baslamadan once sondayi takan hemsire mantar mi var sende deyince anladim bir iki gundur de dilimde agri vardi aynadan baktigimda dilimin ustunde beyaz bir tabaka oldugunu gordum arka tarafinda da kabarciklar var ağızda mantar olur mu bu agiz mantari mi arkadaslar hamilleik ve lohusa doneminde bagisiklik dustugu icin mi oluyor mantar geçiren var mi yardimci olursaniz cok sevinirim